Οροι και προυποθέσεις

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Οι γενικοί όροι και οι προϋποθέσεις της πώλησης παρακάτω διέπουν τη συμβατική σχέση μεταξύ του τελικού χρήστη (πελάτη ) και TradeToner® (ο έμπορος). Και τα δύο μέρη αποδέχονται τους όρους αυτούς ανεπιφύλακτα. Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης είναι οι μόνοι όροι που ισχύουν και αντικαθιστούν όλες τις άλλες προϋποθέσεις. Εμείς υποστηρίζουμε ότι, επιβεβαιώνοντας την παραγγελία σας , αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους γενικούς όρους πώλησης της εταιρείας μας , τους οποίους έχετε διαβάσει. Οι παρόντες  Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης έχουν σχεδιαστεί κυρίως για την προστασία των δικαιωμάτων των πελατών μας αλλά και της απόψής μας ως εταιρία.

Η TradeToner®, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους. 


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

• Μέσω της ιστοσελίδας μας, www.tradetoner.gr
• Μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@tradetoner.gr 
• Μέσω τηλεφώνου στο 2312 208 451 .
Οι τρόποι εξόφλησης των παραγγελιών είναι οι εξής:
• Μέσω αντικαταβολής, την ώρα της παράδοσης.
• Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, κατά την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
• Μέσω κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας μας:

EurobankΑριθμός
Λογαριασμού
0026.0094.00.0200842081
IBANGR37,02600940000000200842081
ΕθνικήΑριθμός
Λογαριασμού
864/ 002774-05
IBANGR5701108640000086400277405
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣΛΕΒΕΝΤΙΔΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ


ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τους νόμιμους φόρους χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξοδα αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας. Η TradeToner® διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.  Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε περίπτωση προφανούς λάθους σε τιμή προϊόντος (που πιθανώς να οφείλεται σε ανθρώπινο ή τεχνικό λάθος), η παραγγελία σας θα ακυρώνεται και θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεών μας.


ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται αυθημερόν εφόσον η καταχώρησή τους έχει γίνει μέχρι τις 15:00 και αποστέλλεται με αντικαταβολή  ή έχει ολοκληρωθεί η εξόφληση μέσω κατάθεσης ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας. Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας σε κάποιο προϊόν παραγγελίας, ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων θα  επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση για την εξυπηρέτησή σας.


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Όλο το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα της TradeToner® είναι ιδιοκτησία της TradeToner®. Οποιαδήποτε μερική ή ολική αναπαραγωγή του περιεχομένου αυτού, με τον οποιοδήποτε τρόπο, θα πρέπει να έχει λάβει έγκριση από την TradeToner® .


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2013/11/ΕΚ και του κανονισμού αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, οι οποίες ενσωματώθηκαν στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015 προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ-Online Dispute Resolution-ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η διευθέτηση μίας άμεσης καταγγελίας από τον καταναλωτή ή προμηθευτή προς την TradeToner® παρέχονται: 

1)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς την πλατφόρμα της ΗΕΔ του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 524/2013 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

2)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς τους αρμόδιους εναλλακτικούς φορείς επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) http://www.hobis.gr/

Αρμόδιοι φορείς επίλυσης διαφορών είναι:
1) Η ανεξάρτητη αρχή συνήγορος του καταναλωτή 'http://www.synigoroskatanaloti.gr/

2) Η ανεξάρτητη αρχή μεσολαβητής τραπεζικών – επενδυτικών υπηρεσιών http://www.hobis.gr/

όπου μπορούν να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι για την επίλυση των  διαφορών τους προς την εταιρεία TradeToner®. Η επίλυση των διαφορών αφορά προμηθευτές και καταναλωτές, συμβάσεις πώλησης και παροχής υπηρεσιών, εγχώριες και διασυνοριακές διαφορές. Η επιλογή των φορέων γίνεται από κοινού. Με την αναφορά αυτή στην παράγραφο θεωρείται ότι η TradeToner® ως προμηθευτής, παρέχει όλες τις κατάλληλες πληροφορίες για την επίλυση διαφορών και είναι κατά δήλωση του πάντα πρόθυμο να κάνει χρήση των ΕΕΔ και της ΗΕΔ, αν και εφ’ όσον κριθεί αδύνατη η επίλυσή τους με τους καταναλωτές ή προμηθευτές του.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξετο πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα 'παραλαβή από το κατάστημα', θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.